Feel Good Snackbox

Spontaan begint een hongergevoel te knagen

Ook binnen uw bedrijf zal menigeen zich dan alleen maar even dáárop concentreren. Wilt u uzelf én uw personeel dan echt een plezier doen, dan haalt u een Feel Good Snackbox van Stichting samen zijn wij sterk in huis! Een ideaal concept waarbij uw medewerker een heerlijke snack kan kopen en tegelijkertijd een goed doel steunt. Want voor elke €2,00 die er betaald wordt, gaat €1,00 naar het goede doel.

Deze Feel Good Snackbox is een kartonnen display die in iedere bedrijfskeuken, kantine of op de koffietafel een klein plaatsje vraagt. De box is gevuld met diverse geselecteerde snacks voor de kleine honger en wordt iedere twee weken ververst. De Snackbox wordt gratis geplaatst op onze verantwoording en voor ons risico, zonder enige verplichting van uw kant. Uiteraard verwachten wij dat er voor de geconsumeerde producten steeds wordt betaald. Mocht dit echter niet gebeuren, dan bent u als bedrijf daarvoor op geen enkele wijze aansprakelijk. Dat is ons risico.
Uw medewerkers betalen voor iedere snack die zij uit de box nemen € 2,00 per stuk. Een prijs om in te bijten! Bovendien is het mogelijk kosteloos een aanvullend assortiment artikelen naar wens van uw personeel samen te stellen.

Vele bedrijven profiteren reeds van onze kosteloze service. Probeert u het, geheel vrijblijvend, ook eens. U zult zien dat onze service door uw personeel bijzonder wordt gewaardeerd.
Wat zit er onder andere in de Feel Good Snackbox?

• Marsproducten
  • Maaltijdrepen
  • Chips
  • Gezondheidsrepen
  • Dropvarianten
  • Chocoladerepen
  • Koeksoorten
  • Lichte koekrepen
  • Hartige tussendoortjes

Dit is een gedeelte van ons ruime assortiment. Wilt u zelf een ander product, kunnen wij dit kosteloos bijleveren (mits in ons assortiment).